pinarok Kızlar nimo erken gebelik ilk yaptığımda bisey çıkmadı sabah baktığımda bu sekildeydi kuruma cizgisi mi? 
busrasya2334 pinarok ben ikinci gebeliğimi böyle öğrendim beta ertesi gün verdiğimde 95 çıktı yani çok yeni bir gebelik
zynp92 pinarok canım hevesini kırmak istemem geçen ay benimde öyle oldu seninkinden daha belirgindi 5 dk icinde çıktı oda kurudukca daha belirgin oldu ama adet olmuştum varsa elinde başka testle tekrar et bence ins vardır yinede 🥰
pinarok busrasya2334 sizin kaset testmiydi erken gebelik miydi. Olsa hemen çıkar diye düşündüm ama sonradan bu sekilde görünce kafam karıştı
pinarok zynp92 başka test yok dahada yapmiycam 😃🤷♀️ Bana da kuruma gibi geldi . Zaten olsa hemen çıkardı diye tahmin ediyorum😏