nevinbulyaman Yumurtlama zamanım ovülasyonumda 10-11-12 çıktı ama doktorumuz öncesinden başlattı .kasık ağrısı bel ağrısı ve aşırı halsizlik ve yorgunluk var cumartesi kan verdim hCG 1.20 çıktı yükselir mi acaba daha
Happymami nevinbulyaman çok erken değil mi niye bu kadar acile edip kan verdiniz varsa bile çıkmaz ki
nevinbulyaman @Happymami çok ağrım vardı eşim götürdü hastaneye bebek değildir hastalanmışsındır diye
nevinbulyaman Daha önce geçen ay yaptım hCG 0.01 çıktı 1.20 yi görünce bi ümit kendimi sabırsızlanıyorum şimdide