yesimm_01 Merhaba Arkadaşlar şuan 27+2 günlüğüm hafif hafif kanamam oldu sizce normlmidir sabah9 da bı gördüm daha sonra aram aram peçete katıp baktım şimdi yok gibi sat 2 den beri normlmidir sizce doktoruma yazdım simdi bekliyrm
lux38 yesimm_01 kanamanın hiç bir türlüsü normal değil heleki bu haftada acile gidin bnce evde progesteron varsa içip gidin
orhismommmmmm yesimm_01 sakın bekleme acil. Doktora git düşük bile olabilir Allah korusun nasıl sakince oturuyorsun
yesimm_01 lux38 şuan doktorun yazmasını bekliyrm daha öncede yazmıştım haftam küçüktü kanama devam ederse gel demişti buda norml mi bilemedim
Bbgg yesimm_01 beklemeyin çıkın gidin doktora , muayene etmeden bilemez ki durumu haftanız küçük değil rahim ağzı ile alakalı olabilir