Blkrc 21+2 de girdim. Girilmemesi bence çok riskli. Anne karnında tanı alıp tedavi edilebilecek ya da doğum anında müdahale gerektiren durumlar oluyor. Arkadaşımın yeğeni detaylı ultrasonda çıkan ve doğumdan direkt ameliyata gittiği için hayatta. Ve çocuk normal doğsa ölürmüş o sebeple sezaryen oldu ve direkt ameliyata girdi