susaMom_ ikl doğumumda nst desancım cıktı ben bsey hissetmıyordum yine acıklığım vardı..İkinci doğumumda yine acıklık görüldü ama bende de, nst de sancı yoktu..suni verildi sonra kendi sancım biraz gelmişti cok kısa kısa..
sonra suni sancıyla ilerlediler sancı siddetli oldukca acılmamda hızlı oldu zaten ondan sonrada dakikalar içinde doğumum oldu dediğim gibi önemli olan o acılma süreci.