buse76 Nsimsek çok erken vermişsiniz düşük değerle öğrenmek stres yapar size sürekli artışı takip etmeniz lazım daha çok yeni bir gebelik
superstar_00 Sss1947 Bu gönderi 1 saat önce paylaşılmış diğeri 42 dakika önce hangisine inanalım acaba?
esmanur3406 Nsimsek benım de adetıme 2 gün kala awoxla böyle öğrendim adet günümde kan verdim 60 çıktı değeri şuan 6 haftalık oldu hayırlı olsun canım gebesin 💕