Dinolisoo emmo 2 günde 1 kan vermeye devam et. Böyle artışı anlamak zor. 4 günde ki artış tam nasıl anlayamadım.
esraezerr emmo gayet güzel yükselmiş, 2 günde bir %60 artış beklenir zaten bence artık beta takibi yapmayın psikolojik olarak yormayın kendinizi biraz bekleyin direkt ultrasonda görünün derim
ayse_000 emmo korkacak bisey yokk ki benimde 3 aralık 35, 5 aralık 82 çıkmıştı tekrar beta istemedi doktorum 25inde kalp atışını duymak için gidicem insallah
_beryak emmo ne demek canım içinizi ferah tutun evet çok yeni sürekli beta verip yormayın arkadaşın dediği gibi sağlıklıysa zaten tutunur inşallah canım Allah herkesin gönlüne göre versin sağlıkla alırsın inşallah bebişini kucağına bizide haberdar edersen 😍