makbulemakbule bende anestezi olmadan çektirdim, dayanılmayacak bi ağrı değil hafif adet ağrısı gibi, hatta benim bi tüpüm tıkalıydı açmak için sıvı verdiler sadece o an biraz ağrıdı o olmasaydı hiç ağrım olmazdı her hangi bir ilaç vs de almadım öncesinde sonrasında yürüyerek işe gittim