Elfidanur Kızlar hastane de gıyebılecegımız pijama takımı alıcagım sıyah aşığıyım sıyah mı alayım kızım olacak gül kurusu mu beyaz rengını pek sevmıyorum 🤦🏻♀️🐣yardımcı olur musunuz
usenmedimyaptimbirvelet Elfidanur Bunları aldım ben. Lakin gecelik şeklinde değil mağazasından alt üst takım aldım fiyonklu olanın ikiside çok rahat ve emzirmeye uygun
1sen1ben1debebek Elfidanur siyah ve mavi aldım yanıma ilk gün siyah giydim lekenlemeden dolayı 2.gün de maviyi giydim 🥰
tahamommy Elfidanur hep beyaz ve pembe giydim hiç bi sorun olmadı zaten depend kullanırsanız öyle taşma vs olmuyor tabi yine tedbiren fazladan pijama koyun
Fulyaaa1 Elfidanur hangi renk size yakışıyorsa ona bakın kızımda açık pembe giymiştim ben açık renk insanı değilim doğumun verdiği solgunluj var zatne onu giyince daha da solgun durmuştum bu sefer siyah aldım çünkü siyah insanıyım🤣
fgormez Bende iki takım almayı düşünüyorum biri krem biride siyah veya lacivert doğumdan hemen sonra krem giymek istiyorum içim açılsın gibisinden
Elfidanur tahamommy öyle yapıcam zaten nolur nolmaz valla 🥰rahat hıssedeyım yeter bana olmazsa pembe sıyah alırım
Elfidanur usenmedimyaptimbirvelet bunları severim ama kendıme yakıştırmıyorum uzerıne sabahlık tarzı gıyebeıleceğim model var aklımdaydı hep doğum sonrası için almak nasıp olacak ınsallah ♥️renk olarak ıkısını de alacağım galiba
gunesimekardes Elfidanur lcwaiki dream e cok guzel.hamile.pijamalari gelmis siyah da var pembe de var. Rengarenk ve pamuklular. Bi bakin derim..bir de tek almayin yedek de alim bence
Elfidanur gunesimekardes baktım heryere kendımı sankı sıgmazmısım gıbı de hıssedıyorum bıraz da renk olarak sıyahı hamılelık sonrası kendımı rahat hıssetmek ıcın ıstıyorum
gunesimekardes Elfidanur ben 106 kiloyum 2xl lara rahat sigdim 3xl a kadar var hem de boylaru baya uzun