ikosunbebisi Kızlar bu durumu yaşayan var mı ? Tedavisi nasıl oluyor ? İkiz gebeyim 35+6 bugün gebelik kolektazı çıktı birazdan hastaneye gideceğim
3boysmom ikosunbebisi çok mu yüksek? son haftalarınız allahtan. belki doğuma alabilir. rabbim şifa versin inşallah sağlıkla kucağınıza alın ben 45 gün önce doğurdum ikizlerimi 36+2de gayet sağlıklı doğdular. sizinde ikiz için haftanız çok küçük değil zaten hiç stres yapmayın
Hndmomy ikosunbebisi Çok geçmiş olsun canıım görünce çok şaşırdım. Rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah. Bebeklerin ve senin durumunuz iyi değil mi? Çok dua edeceğim sizin için 🙏🏻
ikosunbebisi Hndmomy çok şükür iyiyiz kaşıntım çok artmıştı sonuç çıkınca bende çok şaşırdım hemen hastaneye çağırdı doktorumuz şimdi evimdeyim sabah Allahın izniyle doğum olacak ❤️ çok sağol Allah razı olsun 🤲🏻
Hndmomy ikosunbebisi Rabbim sağlıkla huzurla büyümek nasip etsin inşallah, umarım sağ salim kavuşmuşsunuzdur 🥰
hayirlisi06 Hndmomy slm doğum yapmış olmalısın gözünuz aydın geçmiş olsun.. Nasıldı. Bebekleri kac kg doğdu kuvez süreci oldumu merak içindeyim 33+6 yim
Hndmomy hayirlisi06 Benim de 34+2 benim değilde konuyu açan arkadaşı doğuma alacaklardı. Henüz yazma fırsatı olmadı sanırım. Umarım sağlıkla kavuşmuşlardır.