manfiest benim aşılama sürecim şöyle geçmişti ilk önce klomen hap kullandım yumurta büyüyünce doktor tarih ve saat verdi o saatte yumurta çatlatma iğnesi vuruldum (ovitrelle) cumartesi gecesi iğnesi vuruldum pazartesi hastaneye çağırdı eşimle birlikte ilk başta eşimden sperm alındı. Onlar laboratuar ortamında spermi yıkadılar kalitesizleri ayırıyorlarmış sadece kaliteliler kalıyormuş. 2 saat falan bekledik. Ondan sonra beni odaya aldılar. O kadar acısız ve ağrısız bir işlem ki ne olduğunu bile anlamıyorsunuz toplam 5 dakika sürüyor. Spermi vajinanızdan rahme gönderiyorlar. Bende sadece doktorum işlemi yaparken tam bittiği esnada kasığıma çok sağlam bi ağrı girdi ama saniyelik 20 saniye falan sürmüştür doktoruma bu normal mi dedim çok çok normal rahmin dibine sperm bıraktım dedi. Sonra beni o şekilde 30 dakika boyunca odada yatırdılar üstüme battaniye attılar sıcak kalmam gerekiyormuş. O şekilde yattım ondan sonra günlük rutine devam edebilirsin dedi doktorum. Ben de her gün bol su içtim kabak çekirdeği yedim yumurta haşladım her sabah öyle beslendim. 16 gün sonra güzel haberi aldım. İnşallah sizde güzel haber alırsınız tez zamanda