Kızlar ben gebelikle ilgili makaleler okuyorum kafeinin tehlikeli olduğu söyleniyor, bu gebeliğimde resmen çay aşeriyorum. Canım sürekli çay istiyor. Günde 1 adet de türk kahvesi içiyorum. Ama korkyorum bebişe zarar verir diye… benim gibi olan var öı