mucizemgelsin canımm ben Mersin’de yaşıyorum ve yaşadığım şehirde de iyi doktorlar var ancak kötü bir tecrübe yaşadım, Mersin’de doçent doktora gidiyordum Perinatoloji dalında doktorum istersen test sonuçlarını İstanbul’da benim hocam var Recep has diye ona göster dedi, biz kliniği aradık randevu almak için hatta gidecektik İstanbul’a ama hoca önce sonuçları vesaire mail olarak atın demiş biz de gönderdik bize gayet de mail üzerinden dönüş yaptı alındı zaten bilgisi tartışılmayacak derecede iyi öğrenciler doçent olmuş bir adam
Benzer bir sorun için tekrardan kendisine yazdım ama inan ki ücreti falan umrumda değildi sağ olsun hiç bunun muhabbetini bile yapmadı
Ben İstanbul’da bazı doktorları araştırmıştım test sonuçlarımı atmak için ama herkes online görüşmek için 10.000 TL istedi
Allah bizi Recep hoca gibi iyi doktorlarla işin ehli insanlar insanlarla karsilastirsin ne yazık ki böylesine hassas süreçleri maddiyata döküp faydalanan doktorlar da var