zeysah ben de bilge ve miray arasındayım ve de tek isimciyim😅, hani bir büyüğün ismi yanına modern isim gibi değil ki kızınız modern olanı seçsin, miray da çok güzel Ada da kızınız büyüyünce bence miray tek olsa da severek kullanır çok hoş zarif bir isim, 5 tane de harfi var gayet yeterli uzunlukta