gulnar500 bence çok iyi korumuşsunuz kilonuzu. Ben 52 ile başladım. İlk aylar bulantılardan sıfır hareket ve sürekli tost yiyerek geçirince kilo aldım sanırım ve iğneler bende çok ödem yaptı. Ama şuan düzenledim beslenmemi, pilatese de başlayacağım. Sadece bebeğimiz büyür, kilo alır bundan sonraki dönemlerde inşallah🙊😊