jennefer Ben kuaförüm mecburen her gün maruz kalıyorum o boyaya kokusuna fln dr soyledim sorun yok havalandır fln diyor birde benim dr’um ilk 12hafta yapma dedi kendine sonra boyata bilirsin birde dibe deymeden istediğin zaman yap demişdi ombreler de dip dokunulmuyor ya o yüzden ben 3.aydan sonra kendime de boya yapmışdım ama dr çok farkedıyor bazıları tamamen yasaklıyor bazıları umursama diyor 🤷🏼♀️