Aryaalina Nasıl gidiyor hamilelik 🤰bebek alışverişine başladınız mı neler aldınız 🛍🛒 bebişler kaç gram oldu 🎈
BMA Aryaalina valla aldim cabim yarin 26 haftalik oluyoruz biraz kaldi iste kendime hic bisi almadim daha bebisinde eksikleri var biraz
Kayra2307 465 gram.. Cinsiyeti yeni öğrendim hiç bişey almadm henüz nasipse haftaya başlıycam alışverişe
MahmutSultan Ya ben sırf hevesten netten iki üç parça aldım takım. Bim sen de battaniye puf yelek aldım.a 101 den de yorgan almıştım hepsi bu kadar ☺
hayatta64 Şeker Yükleme Testi yaptirdunizmi kizceleer nasil oluyor şekerli suyu bizni alıyoruz sağlık ocağında varmi
Yasemincifci hayatta64 sağlık ocağında yapılıyormu bilmyrm ben kontrole gittiğimde doktorum yaptı eczaneden alysn gazoz gibi bişey bi asiti yok öyle düşün canım bi sıkıntı yaratmıyo sende sadece şeker yüksekmi düşükmü ona bakyr
hayatta64 AsilveAnnesi AsilveAnnesi almalı gazoz gibi dediginiz şeyi sağlık ocağı ücretsiz sunuyor demi
aysegulcbo 25+1 baya bişi aldım hallettim çoğu şeyi dünde beşiğini yatağını aldım hayırla kullanırız inşaallah ☺️yarın aile hekimliğine gidicem hem aşım var hemde şeker yüklemesi yapılıyormuş onu sorucam aç mı tok mu yapılıyor bilmiyorum ama bilen var mı
aysegulcbo Yasemincifci hımm teşekkür ederim bilmiyordum kimi aç kimi tok demiş kararsız kalmıştm aç gideim en iyisi
Yasemincifci aysegulcbo aç canım çünkü açlık şekerine bakuyolar sonra glikoz içiyorsun 1 saat sonra tekrar bakıyolar