
Kızlar bi bu modeli var bi de sadece kolları bağlayan ama ben bunu daha mantıklı buldum hem üşümez de diye düşünüyorum bu şekilde ayakları da serbest olduğundan kalça çıkığı da yapmaz normal örtüyle de sarabilirim ama bu daha kullanışlı geldi kullanan var mı tecrübeli anneler siz ne düşünüyorsunuz cuma günü doğumum var nasipse