dilos178 Bugün 5+0 haftalik olduk, sabah randevum vardi, keseyi cok sükür gördük haftaya tekrar cagirdi insallah bebiside görürüz❤️ rabbim bekleyen isteyen herkese nasip etsin🌸
Eda42_ dilos178 Hayırlı olsun gözün aydın olsun bebeği görüp kalp atışını duyarsın inşallah sağlıklı gebelik olur inşallah 🤰🏻🤰🏻