Seherbelinay Merhabalar kızlar doktor 8 Mart Doğumun demişti 8 Mart’a kadar olmadiği için kontrole gittim doktor bugün ve yarın olur dedi fakat herhangi bir sancım veya Doğum belirtim yok şuan 41 haftalık oldum sadece 1 cm açılmam var demişti sizce ne yapmaliyim yada başınıza böyle birşey geldimi..
tomurcukannesi Seherbelinay bende senşn gibiydim canm 40+4 e gün vermişti doktor suniyle başlatırız diye. O sabah kendim sancılandım gittim hastaneye ertesi gün doğurdum
TugceArslan Seherbelinay 6 Marttaydı sözde bizim tarihimizde. Ara ara sancılarım gelip gidiyor ama hiç açılma yok. Yarın yatışım yapılacak. Keşke bu gece kendiliğinden gelse. Dua ediyorum ben sadece 🙏🏼 İnşallah hayrlıısyla kavuşuruz bebişleree
Seherbelinay Yasemincifci alıyorum cnm sürekli yürüyüş yapıp merdiven çıkıyorum ama ne hikmetse hiç bi değişiklik yok
Yasemincifci Seherbelinay gelmeye niyeti yok demekki😂😂 meryem ana otu diyolar canım yanasıl kullanılyor detaylı bilmyrmda onu bi dene istersen
Meddythemama TugceArslan bende 5 martta görünüyordum ama olmadı şimdi yatışa gidiyorum. Bebek kakasını yer bile olur diye korkuyorum artık
Deletedmom277 Seherbelinay sancın gelmezse zaten doktor 1 hafta sonra yada daha kısa zaman da çağırır ama belli de olmaz her an sancın gelebilir