eda_nu8 3 haftalık gebeyim grip oldum sadace çocuk şurubu kullandım sizce grip olmam bebeğe zarar verir mi herhangi bir ilaç bitki çayı kullanmıyorum sadece limonlu çay içtim nelere dikkat etmem gerekiyor
P16 eda_nu8 ilaç kullanma canım limonlu ballı ıhlamur içebilirsin iki fincan. Benim doktorum parol da içebilirsin dedi ama 22 haftalığım ben de grip oldum içmedim dayandım ne olur ne olmaz
lilyum_ eda_nu8 tavuk suyu çorbası falan icebilirsin canım. Doktoruna danışarak nane limon ihlamur da icebilirsin ama mutlaka doktoruna sor. Doktora sormadan kesinlikle içme
eda_nu8 lilyum_ korktuğum için hiçbir şey yiyip içemiyorum abla gebe olduğunu yeni öğrendiğim için daha muayene gitmedim