ruyakb ben de ilk zamanlar iştahsızlık ve mide yanması olduğu için çorba ile besleniyordum sürekli öylece 6 kg vermiş oldum daha sonrasında verdiğim kiloyu aldım üzerine 2 kg daha aldım hamile kaldığım kilonun 2 kg üstüyüm şu an ama gece asla beslenmiyorum şişkinlik oluyor çünkü