10+1 hafta hamileyim. 4 gün sonra doktora gidicem. Doktor 3-4 hafta sonra gel dedi 3 hafta dolar dolmaz gidicem. Ama ya sorun varsa ve gidene kadar geç kalırsam, ya bebeğime bir şey olmuşsa diye kafayı yiyorum. Kalbi durmuş mudur, düşmüştür de hissetmemiş olabilir miyim veya kötü bir şey olmuş mudur diye kara kara düşünüyorum. Gidene kadar anlamanın yolu var mı? Demir vitaminine erken başlamam gerekti, troid ilacı ve fosit asit kullanıyorum düzenli olarak.