psaahh bende de oluyor ama parçalı degıl 3 aylık iken başladı 8 aylık oldu hala devam ediyor bir kere fitil kullandım geçirmedi zatten her kontrol de bebek iyi sorun olmadığı için hep söylemeyi unuttum tekrardan sağlık ocağında idrar tahlili hep verdiğimde enfeksiyon çıkıyor ama bende yanma kaşıntı belirtisi yok ne yapacağımı da bilmiyorum geçmiyor da