Ozlem0606 Kızlar merhaba 32+4 teyim bugün kontrolüm vardı 2150 olmuş kilosu ama kordona dolanmış bebek ağlamaktan bi hal oldum. Bir şey olur mu çok korkuyorum
PapatiA Ozlem0606 Arkadaşımında öyleydi son ıkı ay çocuk öyle durmuştu bısey olmadı kontrole sık gitmişti galıba
kurkmantosuzmadonna Ozlem0606 20. Haftalarda benimki de dolanmıştı. Doktorum hareketlerini takip et hissetmezsen gel ama kendi kendine çıkarır demişti ve çok şükür kendi çıkardı.
Ceku256 Ozlem0606 benim kızımda bi dolandı bi açıldı bi dolandı bi açıldıı en son kordonla doğdu ama çok şükür hiçbir şey olmadı yani
1oglanannesi Ozlem0606 umarim iyi olur benim ogkumdada bir kere dolanmisti bi sorun olmadi çok dolanmaz insaAllah.
tahamommy Ozlem0606 bi sıkıntı olmaz inşallah senin müdahale edebilceğin bişey yok ağlayıp strese sokmayın bebeği de kendinizi de, benim doğduğunda 2 tur kordonla doğdu çok şükür bi sıkıntı da olmadı