adatuna kan pıhtı atmasın diye istiyorlar hatta doğumdan sonrada çıkartma demişti hemşireler gelip ayağıma bakmıştı ben bunalıp çıkartmıştım giy onu çıkarma demişlerdi alırsan rahat olanı al beden olarak küçük alırsan giymeside zor tutmasıda can sıkıcı. Ben ilk S giymiştim çok bunalmıştım doğumdan sonra tutamadım ayağımda şimdi daha rahat beden seçtim