arsesraa Kızlar adetim 3-7 Aralık arasıydı. 9 aralıkta Ovulasyon yapmaya başladım ama hiç Pik görmedim acaba gece yarısı falan oldu da kaçırmış olabilir miyim normalde döngümün 12-13. Günü görüyordum ilk defa bu ay görmedim yardımcı olur musunuz
ebrubstn arsesraa gece olmuş olsaydı gündüz yapmış olduğun testte çıkardı bazen stresten dolayı gecikme olabiliyor testi yapmaya devam et bence
Muhendis-Anne arsesraa görürsünüz muhtemelen bende 14. Gün oluyordum normalde ovulasyonda 17-18. Güne denk geldi
Busraaaakkk arsesraa Ben 14-15. günler pik görüyordum, pike yaklaşmış da görünmüyor. Teste devam edin bence
senabkts Endişe etme canım gece pik durumu olsaydı bile 36 saat süresi var zannetmiyorum oldugunu bazen gecikmeler yaşanabiliyor ama aklım bu şekilde kalıyor dersen 8 saat geçtikten sonra birdaha test yapabilirsin
arsesraa senabkts dimi ya ben de öyle düşündüm dün özellikle günde iki kere yaptım ama bu ay farklı olarak inositol içeren takviye kullandım belki ondan dolayı yumurtlama günüm değişmiş olabilir valla çok teşekkür ederim canım ya
arsesraa Muhendis-Anne bu sefer de ya bu ay yumurtlamazsam tedirginliği oluyor aman ne zor bir şey ya inşallah görürüm canım görene kadar teste devam edeceğim
arsesraa HariboAyicik takip edeceğim canım bakalım inşallah görürüm muhtemelen kullandığım vitaminlerden de gecikecek olabilir belki
arsesraa Busraaaakkk devam edeceğim Eylül ayında sizin Ovulasyon tavsiyelerinizle hamile kalmıştım ama kimyasal oldu o zamandan beri tekrar deniyoruz 🥹
arsesraa Kızlar Pik olduuu 😍 Döngümün tam 14. Günü Pik oldu, önceki aylarda genelde 12-13. Gün olurdu bu ay İnofolic combi hp kullanmıştım o belki de yumurtlama günümü düzenlemiştir
alpek Bu ay benim de 14. Gün pik oldu daha önceki aylar 10. Ve 11. Gün pik olur 12. Gün çatlardı bu ay 15. Gün çatladı. Hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
zynp92 arsesraa canım nasıl yapıyorsun acaba bende yeni ilk defa kullanıyorum pek anlamıyorum da dün ve bugün yaptım tek nelere dikkat etmemiz lazım
arsesraa zynp92 canım öncelikle gün içerisinde saat 13.00 ile 17.00 arasında yapıyorum ben tezi ve ilk idrar ile yapılmaması gerekiyor genelde ikinci idrar ile yapıyorum ben. İki çizginin de koyu olması gerekiyor ikisi de koyu olduğunda Pik kabul ediyoruz o gün ve sonraki gün silik olana kadar ilişki olmalı silik olduğu gün yumurta catlamıs demektir o gün de değerlendirilmeli
zynp92 arsesraa teşekür ederim canım peki o saate kadar sıvı alıyor musun yoksa hiç sıvı almamamak mi lazım