biranneadayii_1 senden de allah razı olsun canım inşallah sağlıklı bir şekilde ilerler gebeliğin. Erken öğrenilen gebeliklerin ne yazıkki bu şekilde bir sürü olumsuz ihtimali olabiliyor. Oyüzden doktorlar yada diğer insanlar bir sürü yorum yapabilir. Sen yine de serinliğini koru beta takibini çift günlerde aynı merkezden yap. Bol bol dinlen ağır iş yapma. İstersen duphaston alabilirsin dediğim gibi hiçbir zararı olmaz tutunmayı kolaylaştırır. Bende hemşireyim bu süreçlerin içindeyim. Eğer embriyo sağlıklıysa herhangi bir anomalisi yoksa allahın izniyle tutunacaktır. Sağlıksızsa zaten ne yaparsan olmaz. Hayırlısı olsun hakkında 🤲🏻