Kızlar oğlum 3,5 yaşında özel bir hastanede doğum yaptım. O zaman 3 kere denemelerine rağmen uyuşma olmadı belden ve genel anestezi ile doğum yaptım. Hatta sonrasında baş ağrım bel ağrım oldu keşke baştan genel olsaydın dedi herkes ama ben normal doğum çok istemiştim olmayınca bari çocuğumu doğar doğmaz göreyim dedim. Şimdi hamileyim 18 haftalık. Yine spinal olsam mı acaba uyuşmaz mıyım acaba diye çok düşünüyorum. Böyle yaşayan oldu mu bu durumu.. Cevap verirseniz mutlu olurum.