kızlar sorum tecrübeli annelere ve alışverişini tamamlayanlara. bebişime bir sürü kıyafet aldım ancak geçen fark ettim ki şu beyaz iç zıbınlardan almamışım hiç. martta doğacak bebişim. bu beyaziç zıbınlardan kaç tane almak gerekiyor ve hangi kol tipinde almak gerekiyor, askılı-uzun-yarım kol gibi bi de bunları yenidpğan mı almak lazım yoksa 0-3 ay mı yardımcı olur musunuz ya