10+4 te kontrole gittim doktor birde cinsiyete bakalım görünüyor mu dedi . Biraz baktıktan sonra erkeğe benziyor ama net olması için biraz daha beklemeliyiz dedi . Sizdede böyle olan var mı erken haftada cinsiyet söyleyip doğru çıkan oldu mu . Bu arada doktoruma güveniyorum iki doğum yaptım öncekilerin cinsiyetini de 12 haftada söylemişti ve değişmedi .