namkol1 prenses99 İkinci gebeliğim ve ikiside kız olduğu için Herşeyim var. İsimli hastane çıkışı alacağım bir kaç takım zıbın tamam 22. Hafta daha başlamadım.
Busranur_mnts prenses99 28 haftada toplu alışveriş ysptım e bebeğe gittik herşeyini aldım internetten aldıklarım da oldu 2 3 haftaya bitirdim alışverişi elimize toplu para geçmişti onu kullandım eğer öyle bi imkanınız yoksa her ay azar azar alın şimdiden başlayın ben gerekli şeyleri lmaya çalıştım ona rağmen baya masraf oldu
edaonyurtttt Öğrendiğimden beri az az gördükçe hoşuma giden ya da indirimde gördüğüm şeyleri alıyorum.özellikle hm indirimini değerlendirdim bebek ürünleri çok güzel mağazalarda 3 al 2 öde kısmı da oluyor tavsiye ederimm
Busranur_mnts prenses99 başka bi heyecan ya alışveriş yapmak kıyafetlere bakıyorum çabucak kucağıma alayım diyorum 2 Ay kaldı nasipse 🥰