Happyanne_2baby Kızlar birazcık kabızlığım var ve 2-3 gündür gaz çıkaramadığımı fark ediyorum affedersiniz ama geceden beri uyuyamadım sanki sıkıştırıyor çok rahatsız oldum nasıl rahatlayabilirim neler yapabilirim ya
Blueeberryy Happyanne_2baby 4 5 tane kayisi aksam 1 bardak suya koy sabah suyunuda ic kayisilarinida ye
flz3576 Happyanne_2baby biraz yürüyüş ve suyu biraz artır fazla iç bende de olmuştu kayısı erik hoşafı vs dene inşallah düzelir 😇