melikeeeb denizincisi döner tabiki 6 gün test için biraz erken bence ben adetim geçtikten bir gün sonra çok silik bir çizgi ile öğrenmiştim
Birdbox denizincisi canım ben çok tezcanlı biri olduğum için hep böyle regli altı gün kala yaptım olumsuz gördüm ama 2-3gün kala yaptigimda silik çizgiler gördüm hep
bkb35 denizincisi şüpheli ilişkiden 12 gün sonra net çıkıyor. Yani eminseniz o tarihte döllenme olduğuna bekleyin. Ben de 2 gün kala öğrendim anca
Elifdilara1 Arkadaşlar 24 Ekim’de Regl oldum ve 30 ekimdede ilişkiye girdim testim hep negatif çıkıyor sizce gebelik gibi bir durum var mı