E-bebekten Philips avent pompa aldım sütüm cok az geliyor arttırmak için. Motoru o kadae güçsüz ve çekim gücü az ki asla çekmiyor 15 dk ugrastım 5-10 ml süt geldi oda hazır ucta bekleyen süt, arka sütü asla çekmiyor süt kanallarını açmıyor. Kesinlikle paranıza yazık almayın. Ablamın verdiği çok eski spectra marka belki 3-4 kişinin kullandığı beeğinş büyüttüğü makinayla sağdım aynı memeyi arka sütü nasım aldı bes dk da bakar mısınız. Resim atıyorum. 3500 tl çöpe gitti iade de kabuk etmiyorlar asla hijyenik ürün sınıfına girdiği için. İkinci el almıştı ablam sizde o şekilde medela veya spectra alın kızlar. Ya da hastane tipi kiralayın. Karşılaştırmanız için resim paylaşıyorum altta.