menemse Annesii66 bende devlete gidiyorum. 35 haftalığım 2. Sezaryenim olacak. İlki 37 de doğmuştu. Doktoruma sordum ortalama hangi haftada alırsınız diye. Sıkıntısız bir şekilde 37 ye gelelim o zaman konuşuruz dedi bana