rabia7106 benim ilacım yüksek dozlu değildi lustral 50mg 5 gündür kırıp içtim yarım yarım 25mg yani yarın da artık içmiycem bırakacağım ben iyiyim ya ilaçların da çok etki ettiğini düşünmüyorum derdi veren Rabbim dermanı da o verdi namaza başladım o beni iyi etti ben inanıyorum ilaçsız da iyi olacağım panik atak falan artık gelmeyecek bana çünkü Rabbim tüm dualarımı kabul etti bu bebeği de şifasıyle birlikte bana gönderdi rüyalarımda çok işaret gönderiyor bana çok şükür hamdolsun iyiyim daha da iyi olacağım benim zaten doğum korkum falan hiç yok Allah sana da dayanma gücü versin İnşallah en yakın zaman da zihnininiz bedeniniz kalbiniz şifalanır Allahtan umudunuzu kesmeyin ♥️🥹🙏🏻