Bebekkuzu Kızlar 20 haftalık oldum geçen gidince doktor söylemedi şimdi randevum 21+5 de Sağlık ocağı da aramadı aşı için 21+5 i mi bekleyeyim doktoruma yazayım mı aşıyı sormak için
Weenie Bebekkuzu rica ederim ama 3 gün çok ağrı çektim önlemleri vsrmış sen sor sonra bnm gibi korkma çok 🥲🙏