Enfeksiyonum vardı doktorum flagyl antibiyotik yazmıştı içmeye başladıktan 1 gün sonra inanılmaz bir kaşıntım başladı tamamen bununla mı ilgili bilmiyorum ama yüzüm kafam vücudum heryerim hiçbir döküntüm olmadı yüzümde oldu sadece 2 gündür acile gidiyorum kadın doğum acile ayrı yetişkin acile ayrı hiçbiri bişi yapamıyor yarın cildiyeye de gidicem ama dayanamıyorum yaşayan varmı aranızda