nilhanim Merhaba arkadaşlar 32. Haftadayım. Tam 2 haftadır gribim. Elden ayaktan düşecek kadar kötü değilim şu an ama nedense burun tıkanıklığım bir türlü geçmedi. Bazen boğulacak gibi oluyorum. Öksürük ya da boğaz ağrım yok ama özellikle su içerken kulağıma basınç yapıyor. Gripten önce de nefesim daralıyordu ama bu kadar değildi. Böyle bişey başına gelen var mı? Bu kadar uzun sürmesi normal bir durum mu?
Yasemincifci nilhanim canım doktora gititnmi ben nezle oldum sağlık ıcapına gittim uzun sürerse twkrar gel demişti bana send ebi gözük istersen
sso nilhanim bende bir haftadır çekiyorum burun akıntısı boğaz ağrısı baş ağrısı ne ararsan var burun tıkanıklığını tuzlu suyla çözebilirsin bn öyle yapıyorum canım
nilhanim Yasemincifci evet canım kulak burun boğaza gitmiştim. 1 hafta augmentin kullandım ama burun tıkanıklığı hala geçmek bilmedi. Senin de mi uzun sürmüştü
Yasemincifci nilhanim evet canım bnm burnum tıkanıyofu nefes alamyrdm tuzlu suyu cekyrm acılıyr rahatlatıyor
sso nilhanim uyuyorum canım gece bi sıkıntım yok çok şükürr yatmadan tuzlu su çekiyorm burnuma birazda viks sürüyorum rahat uyuyorum
Hilalalara nilhanim doktora gittim serum önerdi parol ama kabul etmedim parol ağrı kesici hiç bi faydası olamazdı bana İnan bol bol duş alıyorum o sıralar biraz rahatlıyorum sonrası yine aynı aylardır iyileşemedim bir ay sonra doğumum var rahat ederim umarım
nilhanim Hilalalara Doğumdan sonra toparlarsınız inşallah. Çok ama çok geçmiş olsun. Bebişi sağlıkla alın kucağınıza