arzuysf anladım canım yaa işte bazen diyorum çok sık muayene oluyoruz yurtdışında çok az kontroller bizdeki gibi değil
Böyle olması bence bizi de strese sokuyor bişey mi var bişey mi oldu falan daha neler neler en fazla 6 veya 7 haftada bi gitmek gerek 12. Hafta önemli o zaman 18. Hafta 24 detaylıya gidilir sonra 30 böyle olsa toplamda bizde 6 7 kez gitmiş oluruz eskiler ultrasınıma m giriyorlardı sanki valla bizden daha rahattı kafaları bizim beynimizi yiyorlar resmen