Yarenatakaran Kızlar benim istediğim tarih tam 38+0 oluyor. Tecrübeli olanlar bi yorum yapar mı gün erken mi diye? Yarın doktorla belirleyeceğim ona göre
papatyakokulugece Yarenatakaran bence riskin yoksa bekle ben bekledim 39 da oldum bir gün bile fayda orda ona
Quen_14 Yarenatakaran bende 38de doğurmak istiyorum hatta 37 +larda falan daha iyi olur çok zor ve yorucu bi hamilelik geçiriyorum 37. Haftada doktorumla konuşacam zaten sezeryan olacağım için yapsın istiyorum
momyflow Yarenatakaran bebeğinin gelişimine göre doktorunla karar verirsin zaten ben ilk bebeğimi uygulamaya göre 36+6 , usgye göre 37+2 de aldım kucağıma şimdi 2 buçuk yaşında küveze falan da girmedi çok şükür
momyflow Yarenatakaran ben o gün bebeğimin hareketlerini hiç hissedemedim, nstye bağlandım ultrasonla bakıldı hiçbi sorun yoktu ama benim içim rahat etmedi o gün doğurmak istedim sanki artık içerde yeri daralmış gibi hissettim
Gokturkmom_ Yarenatakaran Aminn ☺️sağlıkla kavuşun 😍♥️👼bu arada tarihi kendime göre seçtim 4 seçenek sundu 38+0,38+1,38+2,38+3 eşim izne erken ayrıldı diye bu şekilde seçmiştim 😊
Yarenatakaran momyflow anneler hisseder çok şükür sağlıkla gelmiş 🐣 darısı başımıza 35+3 teyiz bizde bakalım az kaldı
Yarenatakaran Gokturkmom_ bende eşim öğretmen onunda izni yok hem o gün onada iyi olucak bilmiyorum o tarihleri veriyorlarsa uygun demekki
momyflow Yarenatakaran çok şükür darısı sana inşallah kilosu vs yerindeyse sezeryan için zaten son haftaları bekletmiyorlar için rahat olsun 🩷🩷🩷
momyflow Yarenatakaran benim ikinci ama ben bile sabırsızım valla keşke gelse hemencecik 37de falan alsa çok okeyim shahhahaha
Yarenatakaran momyflow aşkım geçiyor ya diğer evladın varmış senin yine bak ne güzel bizde o da yok kocamla iki acemi anksiyeteli takılıyoruz 😆😆
momyflow Yarenatakaran ya ahahahah 🤣 evet de hiç ilgilenemiyorum ki yavrumla bulantılar halsizlik mahvetti en azından şu süreç geçse 🥲