gulay_acabey55gmailcom Hanımlar 14 haftalığım antibiyotik kullanım sonrası afedersiniz vajinamda kaşıntı var ya nasıl gecer yada başına gelen. Var mı 😐
Gzde_defne gulay_acabey55gmailcom ben antibiyotik sonrası genelde yaşıyorum.sebze ağırlıklı beslen kefir yogurt tüket hatta vajinaya yogurt sürebilirsin özellikle ev yoğurdu iyi geliyor.birde bölgeyi sürekli kuru tut özellikle duş sonrası ben kupkuru oluncaya kadar kuruluyorum onun dışında doktorun müsade ederse travazol kullanabilirsin bol su da iç.
Busraaaakkk gulay_acabey55gmailcom Mantar olabilir ama, ben enfeksiyon olacağımı anladığım zaman. Bepantol krem kullanıyorum geceleri anında kesiyor kaşıntıyı
gulay_acabey55gmailcom Momlife_ afedersiniz ama hiçbir şey görünmüyor o bölgede ve antibiyotik kullandım üçüncü gün başladı gogleden baktığımda antibiyotik vajina da kaşıntı yapıyormuş yan etki diye napacam şimdi ya yine mi hastaneye gidecem:((
mmia gulay_acabey55gmailcom nioli yağı damlat iç çamaşırına kaşıntıya ve enfeksiyona özellikle yanmaya çok iyi geliyor.
ylnydgd gulay_acabey55gmailcom mantardır. Agumentin kadınların çoğunu mantar yapar ben içmem yıllardır. Fitil ve krem almanız lazım hastaneye gidip ilerlemesi iyi değil hem uyuyamazsınız hem de enfeksiyon bebeği etkiler
cyj Maalesef antibiyotik kullanımı mantar yapabiliyor. Benim de defalarca başıma geldi. Ama mutlaka doktora durumu bildirmeniz gerek ona göre krem, fitil ve hap verir.