seyma6467 ay böyle bişeye sevinilmez ama dış gebelik olmadığı için sizin adınıza sevindim, dış gebelikte çok zorlu bi süreç oluyor, insan yıpranıyor, bu süreci en kolay şekilde atlatıp, tekrardan sağlıcakla hamile kalıp, sağlıcakla kucağınıza alacağınız gebelikleriniz olsun inşallah 🙏🏻