sura06 arkadaşım o hastanede erken doğum yaptı, 28 haftalık civarıydı, normalde iyi bi bakımla güzelce büyüyor bebekler, yenidoğan ünitesi konusunda iyi değiller, doktorları felanda deneyimli gelmiyor bana, bi kere beta baktırmaya gittim, çok garip bi hastane, hastane gibi değildi sanki