minikanne31 Mayıs ayi gibi doğumum olacak devlette daha önce doğum yapan var mı ben İskenderun olur Dörtyol olur Antakya olur farketmez
toprak6671 minikanne31 ben doğum yaptım daha önce özel gbi olmuyor ama iyi hemşirelere denk gelmek şans biraz bazıları it gbiydi çünkü yani pek ilgilenmiyorlardi doğum sancısı esnasında fazla bağırma diye uyariyorlardi hangi doktora gidyorsun
meltemerennn minikanne31 bir kere Dörtyol’a gittim gitmez olaydım doktor ilgilenmiyor azarlıyor hemşireler öyle asla gitmem Bidaha
minikanne31 toprak6671 ben Antakya’da mozaik hastaneine gidiyorum İlkay Ödemiş’e ama çok pahalı doğum 70 bin