Kızlar 40+1 oldukk. 3 kez farklı zamanlarda mukussu yapıda şeffaf akıntım oldu. Doktor en son gormesinde ½ cm açıklığın var demişti. ¾ gündür süreğen bel ağrım var ara ara kasıklara vuruyor göbekte toplanma kasılma oluyor ama düzenli değil 20/30/50 sn seklinde sürüyor değişkenlik gösteriyor. Herhangi bir kanama lekelenme su gelmesi yaşamadım sızntı seklinde geldiyse anlamamış olabilirimm. sarı renkli büyük tuvalete cıktıgımı farkettm bu haftalarda normalmiş sanırım🫨
Sadece düzenli sancıda mı dogum basladı diyebiliriz suanda yasadıgım bel ağrısı hazırlık ağrıları mı acaba 🙊🐣