maviportakal_ smnkl bence jimer arkadaşım pembe mavide yaptı odasını beğenmedim çok küçüktü her oda aynı mı bilemem ben jimerde yaptım genişti refakatçi için de uygundu temizdi de hemde çevresi gereği araç park etme sıkıntısı da olmuyor
sirius8 smnkl merhaba doğumu hangi hastanede planlıyorsunuz jimer nasıl sizce etraftan duyumunuz varmmı, ben pembe mavide 2021 yılında doğum yaptım çok memnun kalmıştım
smnkl Fiyat almadım ben doğum yapan anneler varsa iki hastane de nasıl temizlik düzen ilgi diye merak ettim henüz 21 haftalğım doktorum Cenk aşkalli
smnkl sirius8 jimerde yapıcam galiba kızımda jimer oğlumda pembemavide yaptım ama 8 sene oldu o yüzden sormak istemiştim
fundiiim Jimer ve pembe mavi Hastanelerin doğum ücretleri nedir acaba ben Nilüfer dorukta yapacam doğumumu odalarını vs bilmiyorum bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim