2bebeliyim canım benim de 18 haftalıkken bu sıkıntım vardı bir tarafa toplanıyordu sürekli ve karnım taş gibi olurdu o hafta magnezyum kullanmaya başlattı doktor ve şu an olmuyor danış mutlaka doktoruna serviks sorunu yoksa muhtemelen magnezyum eksikliğidir kasılma ve toplanma yapıyor çünkü