Eren1 şuan mutlu resime girip yükleyemiyorum ama bende daha önce paylaştım sayfada resmi profilimden bakabilirsin orada daha 8 9 haftalıktı buradakiler evet üç çizgi dedi biriside bana kız dedi bir başkası erkek dedi ve ikili test verirken detaylıda erkenden söyledi doktor önümüzdeki hafta yine gideceğim bakalım o uç kısmı beyaz şeninde doktor bana anlatarak gösterdi aynı benimkilerde ama inşallah gönlüne göre verir öğrenirsen yaz mutlaka 😇